onsdag 11 maj 2011

att återfå styrkan

jag tror faktiskt på framtiden.
är det inte fantastiskt?
jag tror på mig.
jag tror på mitt liv och mina val.
jag har äntligen insett att jag måste göra vad jag gör för mig,
för annars går det inte.

på samma sätt som jag har insett hur viktig jag är.
och jag behöver inte ändra på mig för att andra vill det.

"jag är inte här för att dekorera din värld"

bästa citatet jag har hittat. någonsin.
för så är det.
jag bryr mig inte om vad andra tycker.
jag är den jag är, insida och utsida.
den som inte vill veta av vad jag är,
well, it's their loss.

snart drar jag ut på äventyr.
därför flyttar jag på mig.
till en mer positiv blogg.
här kommer jag att vara härefter:
http://unicornstowaways.blogspot.com/

för en gladare, finare, kärleksfullare & vackrare värld,
peace out mina vänner,
- Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar