fredag 5 december 2008

5th

Hemma igen. Hos mina föräldrar det vill säga. Det är konstigt att ha två hemma. Men om jag ska vara ärlig så är nog hemma alltid på Orust. Eller ja, där min familj är iallafall.

Jag är ingen sån där revoltisk tonåring, det har jag aldrig varit och nog inte heller velat vara. Jag och mina föräldrar kommer bra överens och jag älskar dom. Den ända långt pågående konflikt vi har haft är om piercing. Jag vill ha en eller två i läppen men mor och far säger "inte i ansiktet". Jag har iallafall försonat mig med tanken på att få vänta. Jag kom fram till att det snart bara är 10 månader tills jag fyller 18. Då jeflar ska dom få se. Jag tänker inte säga något, i hopp om att dom har glömt för att sedan, BAM!, choka dom totalt. ;D

Anyways, hemma som sagt. Jag älskar att vara hemma. Att bli ompysslad och en varmt hus fullt med människor. Skön dag idag, jag slapp sista lektionen så jag hoppade på en buss tidigare än vad jag hade tänkt. Alltid skönt att åka buss hem, även om den är knökad med badjäv*ar. Fookin' 'ell, jag börjar bli en sur gammal inföding. ;)

Jag är lite orolig för i morgon bara, jag får inte tag på EB. Om du läser det här EB, så ring mig plz! :*

Bilden är för övrigt min egen från i somras. jag saknar sommaren idag.

Lots of love

/ElectroGirl<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar