onsdag 3 december 2008

Fågel

Jag hatar att jag fortsätter utsätta mig för det här. Jag mår ju bara sämre.
Jag är AVUNDSJUK. Jag vill också kramas.
potter
potter
potter
potter
sampotteräralltjagvillha.


Andra nyheter, jag är inte så efter i skolan mer och det får mig att slappna av.
Vi tittade klart på "Nyckeln till Friheten" idag. Morgan Freemans karaktär är så bra.
Hans ord om fåglar i bur får mig att känna igen mig själv.

Jag vill vara en vacker fågel, jag gör allt för att försöka men jag ser bara målad ut.
Inte äkta. Jag vill vara naturligt speciell. En färgglad fågel, utan att försöka.
Någon dag kanske. .__.

Bilden är Potter (såklart) och lite Fayley och kommer från Queen of Sounds
(http://www.flickr.com/photos/queensofsounds/).
Jättefina kläder, take a look!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar