torsdag 11 december 2008

Purjo


Jag luktar rök. Inte cigarettrök men riktig, brandrök. Jag gillar det. Jag brände lite tankar på balkongen, det kändes skönt. Jag stod där ute så länge att jag slutade känna mina fingrar. Jag gillar att sluta känna, det får mitt huvud att sväva. Att flyga iväg långt, långt bort. Jag fryser fortfarande men det är bättre. Jag borde för övrigt plugga till mitt naturkunskapsprov i morgon. Och skriva brev men det kommer.

Jag gillar High Fidelity, den är härligt konstigt underbar.<3
Min dag har varit händelselös och därmed inte värd att beskriva.
Bilden är Mr Leek. Han är min vän och gav mig namnet på min nya engelska blogg.
Läs där om ni vill läsa min dåliga engelska.;)

1 kommentar:

  1. Jag håller med. Att bara stå, tills man inte känner ngt är nog bland det bästa som finns. Fast som sagt, om du vill undvika att få frost skador, (eller solsting, beroende på årstid) kan du bränna tankar hos mig om du vill ^-^

    SvaraRadera